Sleeping Ball

Hi!
Det har varit regnigt och grått hela dagen idag. Jag lyckades ändå komma iväg på min lilla promenad till affären.
 (๑ᴖ◡ᴖ๑) Med paraply och gummistövlar dår det bara bra, dock fick jag byta strumpbyxor när jag kom hem då de blivit blöta. 
 
 
 
Arkivbild på en sovande Petunia från förra veckan. Hon är så söt som täcker för ögonen med ena tassen.
 
 
 
På eftermiddagen har jag, tro det eller ej, gjort en ny seitanstek. Eftersom det var en vegansk blodpudding jag gjorde i onsdags så får jag ju göra en till mer "köttliknande" seitan. Jag gjorde dock inte min vanliga seitanstek utan en annan så vi får se imorgon hur den blir. Men jag tror den kommer bli riktigt bra, den ser fin ut nu. (◠‿◠) Middagen idag bli det som är kvar av glutenpuddingen och jag steker även pannkakor vi kan ha till efterrätt. 
 
 
 
Nu är hjärtat mitt äntligen hemma så jag ska sluta skriva. 
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback