Love Life

Hi!
Jag och hjärtat hade en mysig dag igår tillsammans. Vi var och hälsade på hans mamma under förmiddagen vilket var roligt. (◕‿◕✿)  Innan vi kom hem tog vi en kort promenad i det närmaste reservatet. Men resten av dagen tog vi det lugnt och myste tillsammans. ♡ Därför ville jag inte koppla upp mig på datorn, jag ville bara vara där i nuet med den jag älskar. 
 
 
 
Även den här lilla sötnosen var på mys-humör. Hon kröp in under täcket i mitt knä och kröp sen bara ut med huvudet så hon låg i knät men hade täcket över sig. Så gulligt!! 
 
 
 
 
Idag är hjärtat tillbaka på jobbet och jag har haft en dag här hemma. Jag skypade med mina underbara föräldrar imorse vilket kändes bra. Det är alltid skönt att få prata med dem och höra hur det är med alla. ♡ (๑ᴖ◡ᴖ๑) Annars har dagen flytit på som vanligt med en promenad till affären, en joggingtur, disk och tvätt. Men jag har även hunnit med ett avsnitt av the Originals. Jag försöker att alltid ha en stund på dagen då jag kan sitta ner och bara kopplar av (förutom vid frukost och lunch). Det blir lätt att jag hittar på allt för mycket saker annars och är helt slut när hjärtat kommer hem. Om jag nu inte får arbeta tänker jag göra det bästa av den här tiden. (◠‿◠✿)
 
 
 
Under dagen har jag även förberett allt inför middagen. Det blir en gryta med olika bönor. För att det ska gå snabbt att slänga ihop när hjärtat sms:ar att han åker hemmåt så hackar/pressar/river jag alla grönsaker i förväg och förvara i kylen. Det gör allt så mycket enklare och det går mycket snabbare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yum! Jag har haft "cravings" efter grönsaker så detta är vad jag behöver. 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback