Vegan Snickers

Hello!
Vi hade en så skön sovmorgon imorse. Hjärtat vaknade som vanligt efter åtta vilket gjorde att jag vaknade jag med. Men vi båda somnade om till strax efter nio. Så skönt det var! (◡‿◡✿)
 
Vi har sen haft en rätt lugn dag. Det har varit regnigt och grått ute så förutom att åka till affären så har vi hållt oss inomhus. Jag har bakat snickers, mumms! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag brukar bara göra det runt jul, men kände mig sugen och hjärtat valde snickers bland de bakverk det stod mellan att baka. Jag försöker hitta små projekt under de regniga dagarna vilket oftast blir bakning. Det är min hobby och det jag älskar att göra! Jag har förskt komma på andra saker att sysselsätta mig med under dagar som denna, men det finns bara inget som gör mig gladare än att få baka. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dave tittade förbi en stund mitt på dagen, annars har det inte hännt så mycket mer här hemma. Det är en lugn och mysig söndag helt enkelt. (◠‿◠)
 
 
Jag hoppas er helg går bra den med!
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback