Rainbow Unicorn

Hi!
Vad helgen gick fort! Idag är hjärtat tillbaka på jobbet igen och jag är hemma med katterna. Han åkte men kom snart tillbaka igen då det låg ett paket till mig i brevlådan. Jag passade på att sno några pussar och kramar till innan han åkte, hihi! (๑ᴖ◡ᴖ๑) I paketet låg ett set med sminkborstar jag beställt från eBay. Jag behöver en bättre blender till ögonskuggorna och det var billigast att köpa ett helt paket med borstar. De är så fiiina! Jag hoppas att de kommer fungera bra. 
 
 
 
 
'De åkte rakt ner i min nya fina necessär hjärtat köpte igår.
 
 
 
 
 
Annars har jag gjort som jag brukar och gick till affären på morgonen och tog sen en joggingtur. (✿◠‿◠) Det var skönt! När jag kom hem och hade duschat kunde jag njuta av en god lunch. Resten av dagen har jag varit mestadels i köket. Jag har gjort en ny omgång granola, denna gången en jordnötssmör och kakao variant. Den blir sååå god! Sen har jag även gjort en ny omgång med seitan, som vi kan äta idag då den inte behöver ligga i kylen över natten. Så det blir seitanribbs till middag, yum! Till det stekte jag kumara med kryddor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Receptet kommer som vanligt från Awesome Vegan Dad och ni hittar det här. Det kan bara inte bli fel med seitan, det är såå gott!!
 
Nu ska jag och hjärtat njuta av vår middag. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Vilka fina :D

2018-02-20 @ 15:01:00
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback