In love with Seitan

Hej!
Jag hade inte mycket att blogga om igår så jag brydde mig inte om att ta fram datorn. (^   ^,) Vi hade en lugn hemma dag, var bara iväg mitt på dagen för några små ärenden. Det är så härligt att kunna umgås med mitt hjärta! Han betyder verkligen allt för mig. ♡ Det känns därför väldigt skönt att vi äntligen har en plan som borde fungera när mitt visum går ut. Båda flyttar, vi kommer bo närmare och tillslut tillsammans igen. 
 
 
Idag är hjärtat tillbaka på jobbet och jag har haft en dag tillsammans med katterna. (✿◠‿◠) Jag tog min lilla promenad till affären och gick sen ut på en joggingtur. Resten av dagen har jag tagit det rätt lugnt. Jag testade ett nytt recept på granola som ser ut att ha blivit rätt bra. Inte lika lyckat som min vanliga, jag behöver lite mer övning på detta receptet tror jag för att få in rätt temperatur på ugnen hihi. Sen har jag tagit det lugnt och tittat på Vampire Diaries, som snart är slut vilket känns ledsamt. Men det är verkligen otroligt bra och spännande nu mot slutet, jag har ett avsnitt kvar. Den serien är så otroligt bra!! 
 
 
Något jag gjorde igår som jag glömde nämna var att prova ett nytt recept på seitan. Idag blir det upp till bevis, men det ser och luktar otroligt gott! Allt jag behövde göra idag var skära upp några filéer, steka dem och ugnsrosta lite grönsaker. Enkelt och smidigt men så gott!!
 
 
 
 
Detta receptet kommer också från Awesome Vegan Dad och ni hittar det här
 
 
 
 
Även denna seitan blev så goood!!! (๑✧◡✧๑) Jag verkligen äälskar det! Nu ska jag och hjärtat njuta av den svala kvällen.
 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback