Hearts & Chocolate

Hi!
Jag fick ett stort glatt "Good morning my valentine!" imorse av mitt hjärta, följt av pussar. ♡ Han är bara bäst! Självklart blev det kaffe på sängen också i vanlig ordning, hihi! Sen åkte han till jobbet.
 
Jag tog det lugnt ett tag och åt frukost i min egna takt, diskade och tog sen en lång härlig dusch. (◕‿◕✿) När jag var klar promenerade jag till båda mataffärena, vilket gör att det blir en lite längre promenad. Därför var det redan dags för lunch när jag kom hem. Efter det har jag herjat runt i köket, hihi! Jag skulle prova göra en drömtårta (chokladrulltårta med smörkräm) men har aldrig gjort den vegansk. Jag hittade ett recept som verkade bra och provade. Det blev gott, men tyvärr blev bottnen för tjock för att kunnas rulla så det fick bli drömbakelser istället. Receptet på smörkrämen jag hittade var den godaste jag testat!! (๑♡◡♡๑) Kanske har det att göra med det goda "smöret" vi börjat köpa, Nuttelex. Även om det inte blev en rulle blir det nog en lika god bakelse. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
Jag har ingen sprits här så jag försökte dekorera så gott det gick ändå.
Massor av strössel och hjärtan hjälpte till, hihi!
 
 
 
 
 
Middagen blir i Lady & Lufsen stil; Spagetti med Sojafärsbullar i tomatsås. Receptet kommer från bloggen Jävligt Gott och ni kan hitta det här. Yum!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har gjort detta förut, då till mig och mina bröder som tyckte det var jättegott. Därför vet jag att det blir bra! Men alla Gustav Johanssons, som bedriver Jävligt Gott, recept som jag prövat har blivit j*vligt goda. (^  _  -)
 
 
Mitt hjärta hade med sig en ros hem, så gulligt av honom! Jag förväntar mig ingenting, jag är bara glad över att jag har honom. Men jag blev väldigt glad och överraskad. Jag älskar honom! ♡ Nu ska vi njuta av vår alla hjärtans dag kväll tillsammans.
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback