Booked

Hello!
Det var inte lika kallt inatt, nu var det tillbaka till "normal" temperatur igen vilket känns skönt. Jag är inte riktigt redo för vinter ännu, hihi!
 
Min dag har sett ut som den brukar med en promenad till affären och sen en joggingtur. Yay me! Jag har joggat sen i början av Januari så nu har jag i princip gjort det i två månader. Go go go! o((*^▽^*))o Jag springer fortfarande samma runda då den känns lagom för tillfället, vi får se om jag någon gång kommer förlänga den. 
 
Resten av dagen har jag stått i köket, efter min lugna lunch såklart. Jag har förberett middagen som idag blir en vegansk variant av fiskbullar i sås med kokt potatis. Vi hade en smördegsplatta kvar också så jag gjorde croissants fyllda med en blandning av jordnötssmör, kakao och lite extra veganskt smör för mer krämighet. Yum! 
 
 
 
 
 
Yum! Det blev så bra och likt fiskbullar (๑✧◡✧๑) (fast bättre såklart eftersom ingen har behövt dö för att jag ska få mat). 
Hade jag haft Vegiar hade jag haft det i såsen för ännu mer havssmak.
Receptet hittade jag här
 
 
 
 
Jag har nu bokat flygen hem till Sverige, vilket känns skönt. Nu vet jag att jag har en biljett och behöver inte oroa mig för att pengarna inte kommer räcka. Så den 30 Juli lämnar jag Nya Zeeland och landar sedan i Sverige den 31 Juli. Förhoppningsvis har allt gått som planerat och hjärtat mitt flyttar snart därefter. (◠‿◠✿) Dock inte till Sverige, men vi kommer inte vara långt ifrån varandra ändå tills vi hittat en permanent lösning. 
 
Nu ska jag fortsätta äta, hihi!
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback