Fika with Mom

Hello!
Idag kunde jag få sovmorgon, vilket var riktigt skönt. Men sen var det bara upp, göra sig iordning och åka till sjukhuset som stod på dagens schema. Jag hade ett återbesök hos kirurgen för de skulle se hur det gått med min fistelgång som jag opererades för tidigare i sommras. Jag har ju fortfarande problem med den ibland och kan inte köra längre sträckor utan att sitta på något mjukt. Senast förra veckan var det svullet igen och gjorde ont, men det gick över på en dag. Idag såg den fin ut, vilket är typiskt för då kan inte läkarna göra något. Men om den svullnar upp igen tycker de att jag ska åka in till akuten. Jag lämnar ju snart Sverige, annars hade det blivit ett till återbesök. Men jag får höra av mig när jag är tillbaka igen. (^   ^,)
 
 
Efter besöket mötte jag upp mamma (hon ligger på psykiatrimottagningen på samma sjukhus jag var på) i cafeterian. Vi fikade ihop och pratade. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det var härligt att se henne! Jag saknar henne här hemma men samtidigt är det bra att hon får hjälp. 
 
Påvägen hem stannade jag och handlade för hela familjen, så jag var inte hemma förrän rätt sent. Jag har bara hunnit packa upp, ta det lite lugnt och sen ätit middag. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, ta ut linser och annat innan jag slår mig ner i soffan med en kopp tee.
 
 
 
 
 
 
Jag har min favorit cardigan från Liz Lisa idag. Jag älskar den!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
Den släpptes med Sweet Latte serien från höstkollektionen: Royal Sweets Labyrinth. 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback