Always searching

Konbanwa!
Jag är alltid på jakt efter nya roliga recept att testa när det kommer till bakning, därför följer jag många bakbloggar och linkande för att få inspiration. (^   ^) Det senaste har jag även kollat på olika matlagningskanaler på youtube och har hittat en kanal som jag verkligen har fastnat för. Ochikeron lägger upp många söta japanska och japan-inspirerade recept. Jag har hitills inte hunnit testa något ännu, men det är bara en tidsfråga!
 
Här är ett recept på Dorayaki! Jag blev så glad när jag hittade detta eftersom jag blivit helt galen i dem efter jag var i Tokyo i sommras. Yummy!
 
 
 
 
 
Tycker ni om att baka och var hittar ni eran inspiration? Lämna gärna en liten kommentar. ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Tokyo-Love

Åh, jag gillar också Ochikeron! Så söt och väldigt inspirerande recept. Har du sett nåt från Cooking with Dog? Annars är det er tips!
Kul att du också varit i Tokyo! Ska kolla in ditt arkiv. (hittade hit genom din kommentar hos Foki)

Svar: Jag har nyligen börjat kolla på recept på youtube och därför aldrig sätt "Cooking with Dog". Men jag ska definitivt ta en titt, tack för tipset. (^_-) Jag har en kategori som heter Tokyo 2013 där alla inlägg från min Tokyo resa ligger uppe, om du vill slippa bläddra i arkivet. Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2014-02-23 @ 00:31:32
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Postat av: Tokyo - Love

Sv: Inte? Då gör du rätt i att kolla! Jag gillar recepten, och såklart "hela grejen".
Så bra, då ska jag kolla in! Titta gärna in hos mig, har varit i Japn 3 ggr än så länge.

2014-02-24 @ 20:13:52
URL: http://sakuradesu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback