Share Bear

Hi!
Äntligen har jag kunnat vara på jobbet igen! Även om det är tidig morgon (jag åker hemmifrån strax innan 06:00) är det ändå roligt. Och det är skönt att kunna sluta klockan ett mitt på dagen, man hinner göra annat när man kommer hem. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Dagen har gått jättebra och jag har haft en härlig förmiddag på Café Oasen. 
 
 
När jag kom hem väntade ett efterlängtat paket på mig!!! ( ´͈ ॢꇴ  `͈)੭ु Mina skor jag beställt, yay!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Share Bear/Kloknalle
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tyckte så mycket om klänningen med krambjörnarna jag köpte på Nya Zeeland så att när jag kom hem till Sverige kollade jag upp märket (Iron Fist). Då fick jag syn på dessa skor och blev helt förälskad. När jag dessutom såg att de är veganska kunde jag bara inte låta bli att klicka hem dem, och det ångrar jag inte. Jag ääälskar dem, så sööta! Iron Fist har många fler super söta skor i min stil så det är nog inte helt omöjligt att det kommer bli fler skor från dem i framtiden, hihi! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
Nu sitter jag med kokosolja i håret och ska snart duscha. Jag har inga andra större planer för kvällen, det blir nog rätt lugnt och inte så sent då jag går upp tidigt hela veckan. (◠‿◠✿)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback