Uppdatering Nova

Hello!
Det har varit en rätt lugn dag idag där jag fått klarat upp många saker i skolan, vilket känns skönt. (^  ^) För varje dag som går känner jag att studenten börjar närma sig allt mer och mer. 
 
Minns ni Nova, hunden som sov hos mig när jag praktisera på SOS Animals i Spanien? Hon lyckades ju få en tagg i ena ögat (läs om det här) och när jag åkte var det fortfarande oklart om hon skulle få behålla synen. I måndags var Nova hos veterinären och de var överraskade över hur bra ögat såg ut. Det verkar som lilla Nova kommer bli återställd!
 
 
Bild skickad till mig från Nicki som fortfarande är volontär på SOS Animals.
 

Det var verkligen inte roligt att åka ifrån Nova utan att veta vad som skulle hända. Tack för tekniken som gör att jag kan vara hemma i Sverige och ändå få uppdateringar om hur det går. (^_-)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste tjejen..❤ de är jag som har nova nu och adopterade henne i juni 2015 fick bara för mig att googla henne och hittade hit. :) kan meddela att hon ser helt utan problem (fast de kanske du redan visste) :)

Svar: Åh, vad roligt att höra! Om jag inte minns fel så meddelade en av de andra volontärerna att hon mådde bättre. Men det är jätteroligt att höra att hon hittat ett bra hem och mår bra, hon är verkligen en fin hund ❤
Elin Larsson Verta

2017-02-16 @ 04:15:20

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback