Sjukling...

Hej svejs!
Jag har inte skrivit på några dagar för jag har inte mått speciellt bra. Om jag hade någon feber vet jag inte (vi har ingen bra fungerande termometer hemma) men jag har varit väldigt trött och hängig. Men idag har jag släpat mig upp till skolan, kände att jag kan inte vara borta så mycket mer. Fast jag har kännt idag att jag är inte riktigt okej ännu får jag försöka stå ut, vi har ett kemiprov på fredag som jag inte vill missa. (-.-) Thats life!
 
Nu är jag klar med läxorna för idag, jag är stolt som har lyckats jobba ikapp i matten redan! Hejja mig! (^-^) Imorgon får jag ta itu med fysiken jag har missat så är jag back on track sen. 
 
 
Mammis fyllde år i måndags så jag tänkte faktisgt lägga in en lite gullig bild
på henne ifrån Borås Djurpark
 
                                  Kvinnan som talar med djuren brukar pappa kalla henne. <3
 
 
Jag älskar dig mamma! <3 Tack för att du alltid finns där för mig, även om jag kan vara bråkig och jobbig ibland betyder du allt för mig!
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback