Borås med mera

Hej på er!
Jag måste först be om ursäkt för att jag inte uppdaterat sen i fredags. Vi stannade kvar och lyssnade på "bandet", som i själva verket var en i Jordbruks-trean med sin spotify, och dansade tills vi inte orkade mer! (^ ^) Det var roligt att det "bara" var en kille med sin spotify eftersom vi kunde önska våra favoritlåtar!
 
Jag åkte hem senare under kvällen och i lördags åkte jag med familjen + Leif, Cissi och Victor till Borås Djurpark. Vi gick runt där och strosa hela dagen och hade det trevligt. Jag tycker det är så otroligt roligt att fota djur, det är inte så svårt att få till fina bilder, därför var självklart kameran med hela dagen. 
 
 
 
                                                                         Hyena
 
 
                                                                      Pingviner
 
 
                                                  En Järv som tuggar på något smaskigt.
 
 
                                                           Sälarna får sin mat.
 

                                                   Två lejonungar som är på bushumör.
 
 
                                               Och här ligger pappan och tar det lugnt.
 
 
 
                                                                   Gibbon apa.
 
 
                               Jag kunde nog ha stannat hos Schimpanserna hela dagen om jag fick.
                                    Jag tycker det är så otroligt intressant att studera dem,
                      man kan se i deras ögon att de förstår så mycket. Jag undrar vad de tänker på.
 
 
 
                                                                         Gepard
 
 
                                               En giraffunge som vilar sig hos mamma.
 
 
 
I söndags tog jag och mamma en tripp till IKEA. Påvägen hem så gick bilen sönder så vi fick sitta och vänta på pappa i ca en timme så han kunde boxera hem oss. Lite mysigt var det fast kallt. (^_-)
 
Igår åkte jag hem till Evelina, Dessi och Linnea kom också dit. Där har vi sen sovit tills idag. Det var verkligen super mysigt och roligt! Kameran fick stanna hemma men mobilen är såklart alltid med så några små collage kommer här.
 
 
                                              Inget snålande på godsaker här inte, hihi!
                    Jag hade bakat macarons med chokladsmak, lakrissmak, hallonsmak och naturell.
                          Dessi hade bakat turkisk-peppar muffins som var jättegoda och
                                            Linnea hade bakat jättegoda choklad muffins.
                                    Eve bjöd på godis, chips och super god finsk choklad. 
 
 
 
                                                 En härlig promenad i solen ner till havet. 
 
 
 
Nu blir det en mysig hemmakväll. Imorgon är mamma och pappa lediga för tanken är att vi ska hitta på något med familjen. Vi får vell se vad som händer, men en sak är bokad och det är kurs så jag kan börja övningsköra. Det ska bli spännande! 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback