LR Nordic Power Summit

Hello!
Jag hade verkligen super roligt igår! I love my company <3  När dansen sen började på kvällen (runt elva-halv tolv) åkte jag och mamma hem, det är ju en dag idag också. LR är bra på att fixa fester, haha!! (^ ^)

Lite fler bilder från igår:



Massor av bra produkter såklart.
Här är Marcus Schenkenberg serie
med både prafym och hudvård för männ. Luktar OTROLIGT gott!




Utsikten från 10:nde våningen.
Nu förstår jag varför man vill ha rum så högt upp,
jag hade gärna haft ett par våningar till. Hihi! (a)




Min outfit, och omringad av vänner.




Festen med Cirkus tema.




Gänget.
(^_-)


Jag längtar redan till nästa gång som blir i sommar uppe i Stockholm. Då blir det även till att sova över vilket innebär att vi kan stanna längre på festen. (^ ^)



Idag har jag inte gjort så mycket, mest slappat och tagit tag i saker som behöver fixas här hemma. Lite senare åker jag upp till Dingle, jag har djurhusturen imorgon vilket innebär att jag fåt gå upp tidigt. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg du har!

2012-04-16 @ 23:55:07
URL: http://amandasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback