Bilder från igår

Hej svejs!
Jag har precis "packat upp" mina julklappar och lagt allt på sin platts. Många fina julklappar blev det och jag är super nöjd. Ännu roligare var det att få ge bort det jag köpt och gjort, jag bakade kola och la i skålar jag köpte secondhand och gav bort. Det var en mycket uppskattad present och det bar otroligt roligt att göra dem. (^_^)

Eftersom jag inta hade tillgång till dator igår så kunde jag ju inte visa några bilder, därför kommer de nu istället:


Två av skålarna jag fyllde med hemagjorda kolor och gav bort.






Hemma, fin porslinet framdukat.



Jag med klänning från Kappahl och leggins jag fick i julstrumpan.



Snickers



Pepparkaks cheesecake



Tryfflar



Mini-cupcakes med kristyrblommorna.



Julbord hos farmor och farfar.


Som ni kanske kan se så hade jag en underbar julafton igår. Hur var eran Jul?

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback