Secondhand

Hi!
Jag hade ingen insperation till att blogga alls igår och eftersom jag var hemma med hallsont då också så hände det inget intressant. :/

Hallsen krånglar fortfarande och nu har det även börjat göra ont i bröstet, om det inte går över så blir det ett besök till hos doktorn snart.

Men jag har varit iväg idag iaf med mamma och hennes kompis, Anna, och
handla seconhand. Vi bestämmde det redan förra helgen så jag tänkte inte låta min förkylning hindra mig, haha! (^ ^)  Fyra olika affärer är det vi har hunnit med idag och det var verkligen jätteroligt!
Jag fyndade några julklappar till släkten och en super fin blus i Downton Abbey stil. Blusen kommer ni få se när jag väl använder den men här kommer en smygtitt:




Downton Abbey är en serie som kommer på delad första platts, med Vampire Diaries, av mina favorit serier. Den handlar om familjen Crawley och däras tjänstefolk som bor på Downton Abbey. Det utspelar sig i början av 1900-talet och handlar om vad som händer på herrgården, kärlek, intriger m.m. (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback