Home

Hej!
Vad det känns som allt bara helt upp-o-ner just nu. Ingen dag är den andra lik, iaf inte för mig. Jag mådde inte så bra in onsdags när jag var ledig och när det blev helt stopp i avloppet och jag inte kunde fixa det bröt jag ihop totalt. De kom och tittade på det dagen efter, men det är förmodligen ett stopp längre ner (vi bor i en lägenhet på tredje våningen) vilket gör att våra rör i köket läcker av trycket om vi försöker använda dem. ( - _ -' ) Det är fortfarande inte fixat, vi väntar på att någon ska komma och "spola" rören i hela huset. Så vi försöket att laga enkel mat med lite disk och får diska allt i badrummet. Men det går. 
 
 
Jag mådde fortfarande inte bra i torsdags och ringde därför in sjuk till jobbet. Jag var så otroligt trött, darrig och mådde illa från och till så man vill ju inte riskera något nu i corona-tider. Men jag mådde redan bättre på fredagen efter att ha bara tagit det lugnt på soffan hela torsdagen. Så det är antagligen bara min kropp som reagera på att det varit alldeles för mycket det senaste, jag har nog bara glömt bort att ta det lugn ibland och inte tänka på framtiden. Jobbet tyckte ändå jag skulle vara hemma hela den helgen, de var vell också rädda att jag skulle ha Corona. Så jag och Tim fick en helg tillsammans ledigt som var så mysigt. 
 
 
 
 
 
 
I måndags var jag tillbaka på jobbet igen. Jag skulle varit ledig men hoppade in för min kollega som behövde vara hemma då de hittat en bortsprungen katt som hon inte ville lämna ensam. Katten har hittat sin ägare, yay, som bodde 45 min bort med bil!!! ( o . O ) 
 
Igår jobbade jag också, men bara förmiddagen för på eftermiddagen åkte jag och mitt hjärta för att titta på ett hus vi är intresserade av.  (^    ^,) Om allt går som det ska kanske, kanske, kanske vi kommer bli husägare. Det känns så spännande och läskigt så jag vågar inte hoppas på för mycket ännu. 
 
 
Idag jobbar jag eftermiddagen så ja har några timmar kvar tills jag behöver gå hemmifrån. Jag har passat på att gå igenom lite papperarbete och städat lite här hemma. Jag har även hunnit med att träna lite, vilket jag inte gjort på några dagar. Så nu ska jag bara ta det lugnt, äte lite lunch och så innan jag går till jobbet. 
 
 
 
Kram på er  
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback