Cake

Hej!
Hoppas alla mår bra och håller sig trygga i dessa oroliga tider. Det känns fortfarande helt overkligt, som man lever i någon slags märklig dröm. Jag jobbar fortfarande inte många timmar i veckan och det känns som det blir bara allt fler gäster som vågar sig till cafét. Hur ska detta sluta och när?
 
Annars rullar livet på. Jag och Tim har varit på en visning av en lägenhet, men den var inget för oss kände båda två med en gång. Vi har även åkt och kollat på utsidan av ett hus!! (o . O) Vi ska på visning av huset nästa vecka, sååå spännande! Det känns både läskigt men så roligt att titta på hus och att vi kanske faktiskt kommer köpa ett inom en rätt snar framtid. 
 
 
Min mobil bestämmde sig för att dö en dag för ett par veckor sedan och förra veckan fick jag äntligen min nya. Det är en Xiaomi Mi Note 10 och än så länge är jag så nöjd med den! Jag tror inte det har hännt så mycket annat spännande, så jag tänkte jag lägger upp en bild på tårtan jag gjorde när vi
firade min födelsedag. (^   ^,)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback