In London

Hi! 
Jag befinner mig just nu utanför Disney Store i London. Resan gick bara bra igår och jag lyckades sova på hostelet inatt (även om det var några väldigt högljudda spanjorer utanför runt 22). Det är första gången på ett hostel men det var ganska perfekt för bara en natt. 😊
 
Imorse vaknade jag tidigt som vanligt (04:30 London tid, 05:30 Svensk tid). Så jag försökte vara så tyst som möjligt när jag tog alla mina saker och lämnade rummet. Sen gjorde jag mig iordning på toaletten innan jag checkade ut. Eftersom det var tidigt promenerade jag till Disney Store (det tog ca 40 minuter). Jag var ändå där så jag är 11 personen i kön. Butiken öppnar inte förrän 12 och jag var här 06:30, hihi! Men nu vet jag att jag kommer få nyckeln för Kalle Ankas 85 födelsedag. Vi får se om jag köper Kalle-gosedjuret också eller inte.
 
Jag har träffat många härliga människor här redan. Kan knappt vänta till ikväll när jag kliver på bussen till Disneyland Paris med alla andra som ska på resan. 
 
Här är några oredigerade bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er 💖
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback