Puppy Love

Moshi Moshi!
Jag var och jobbade igår vilket gick bara bra. Dagarna är rätt lugna nu så det finns inte jättemycket att göra. Det blir mycket städning och piff på cafét, så har ni vägarna förbi Haga så kom in på en fika hos Café Husaren. (^ _  -) 
 
 
 
Äntligen kom det lite snö!! o(*^▽^*)o
Dock började det regna på eftermiddagen så allt är nästan borta igen. 
 
 
 
Det känns som det hjälpte att skriva av sig och bara gråta ut när jag skrev senaste inlägget. Visst saknar jag mitt hjärta något ofantligt, men jag börjar komma in att blicka frammåt istället och försöka se det positiva igen. Det går upp och ner, men just nu tampas jag inte med tårarna lika mycket varje dag. Istället känner jag mig så glad över att jag har honom och vi skriver med varandra varje dag (trotts att det mest blir mornar och kvällar pga tidsskillnaden.). Han är det bästa som har hännt mig! 
 
 
 
---
 
 
 
Idag har jag varit ledig så jag passade på att ta en ordentlig och härlig dusch. (◡‿◡✿) Jag är ju hemma på Orust igen så senare åkte jag och mamma till en kompis som har valpar just nu. Det var mysigt att fika, prata och gosa med både hundarna och valparna. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem gjorde jag kaffe och tog fram en bit bulle ur frysen som jag sen gick ner med till hovslagaren som var här. Eftersom mamma var ute och hjälpte till med hästarna städade jag i köket så det skulle vara klart när hon kom in. (๑ᴖ◡ᴖ๑) 
 
Resten av dagen har jag redigerat bilder och satt ihop en fotobok till mitt hjärta. Det var en av hans julklappar; att han skulle få en fotobok efter att han åkt hem med bilder från när han var här. Nu kände jag att jag hade kraften att gå igenom allt utan att bara börja gråta. Det var faktiskt roligt att se tillbaka på de dagar vi hade tillsammans. (✿◠‿◠) Och jag blev nöjd med boken. 
 
 
 
Nu är snart hela familjen hemma vilket betyder att vi snart ska äta middag. Imorgon åker jag tillbaka till lägenheten igen då jag ska jobba resten av veckan. Men det känns inte lika jobbigt, jag är tillbaka i min vardag och ser frammåt. Frammåt mot en framtid med den jag älskar mest av allt!
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback