SLPxDLP Travel Home 13 Juni

13 Juni, dagen vi åkte hem
 
Så kom morgonen då vi skulle åka hem. Jag och Hanna, som också är Svensk, skulle flyga direkt hem till Sverige men de andra skulle ta bussen tillbaka till England. Så vi gjorde oss iordning och checkade ut samtidigt som de andra för att kunna säga hejdå. Jag har inga bilder från morgonen men jag tog några screen-caps från Sarah's vlog där hon säger hejdå till oss och ger oss varsin present. Gissa om jag blev glad när hon öppnade väskan och jag såg att den var fylld av Spectrum Collections väskor. Iiiiiiiiiii!!! o(๑✧◡✧๑)o Jag såg en mintgrön tygpåse så jag grabbade tag i den med en gång då jag vet att Ariel väskorna brukar komma i en grön tygpåse. Jag har redan två väskor från Spectrum Collections och velat ha en av Ariel väskorna så jag blev överklycklig!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter ett ledsamt hejdå gick jag och Hanna till Disney Village en sista gång innan vi sen tog oss till tågstationen. Vi hade gott om tid på oss när vi kom till flygplatsen och allt gick smidigt. Dock var vårat plan lite försenat vilket stressade mig något då jag inte hade mycket tid på mig att byta i Stockholm. När vi väl kom till Stockholm var jag säker på att jag skulle missa mitt flyg. Hanna var så snäll som följde med mig till min terminal, och där såg vi att planet till Göteborg var försenat det med så jag hade gott om tid innan det skulle lyfta. Så Hanna och jag sa hejdå till varandra. Det var rätt skönt att ha en annan Svensk med på resan, det kändes tryggare innan jag skulle resa att veta att jag var inte den ända som inte kom från england.
 
 
 
 
 
 
 
I Göteborg blev jag hämtad av bästaste kusinen Vanessa och hennes dotter Johanna. Vi åkte till Mc Doland's för middag påvägen hem och stannade även till på ICA så jag kunde köpa mandelmjölk och sojayoghurt. Sen satt vi och pratade en stund hemma hos mig, jag visade henne saker jag köpt och gav Johanna sina nya kläder jag köpt till henne. Hon är så söt!!!  Vanessa frågade mig sen något som gjorde mig helt överlycklig; om jag ville bli Johannas gudmor. Självklart vill jag det, jag älskar redan den lilla trollungen! 
 
 
 
Johanna hade på sig kläderna hon fick av mig när hon föddes. Jag köpte en stor storlek för att hon skulle kunna växa i det. 
 
 
 
Tingeling settet köpte jag till henne i London. 
 
 
 
Det var slutet på min resa. Jag kommer alltid minnas den här resan och kan se tillbaka på många helt magiska minnen tillsammans med underbara människor, som jag nu kallar min Disney family. Förhoppningsvis kommer jag åka på fler resor som dessa då Sarah planerar att göra två per år. Hon har gjort ett fantastiskt jobb med att planera denna resan och jag fann en ny vän i henne. ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback