No Egg & No Milk

Hi!
Jag har varit ledig i två dagar nu vilket har varit så skönt. Igår var det städning, tvättning och mat-handling på schemat. Jag hann även fixa med lite dokument på på datorn vilket kändes så bra. Jag fick gjort en hel del och hann med att ta det lugnt på eftermiddagen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) 
 
Idag var jag uppe i tid för att kunna möta upp en person som betyder sååååå mycket för mig; Josefin!!!!!!!!! o(*^ワ^*)o Jag har inte träffat henne på ett år vilket är alldeles för länge! Men eftersom vi bor mil ifrån varandra blir det tyärr inte så ofta. Josefin och jag möttes på Nya Zeeland och klickade totalt. Hon är verkligen en helt fantastisk, tokig och helt underbar vän och vi klickade verkligen så bra att vi skaffade kompis-tattueringar; Tingeling bakom örat. Så även när vi inte är tillsammans har jag alltid en bit av henne med mig. 
 
Vi träffades för att äta brunch och hamnade på Egg & Milk som har pannkakor, våfflor, bagels m.m. . De har nyligen lagt till veganska alternativ i menyn, yay! Så jag beställde en vegansk bagel med hummus och grönsaker, kaffe och pannkakor som jag sen dränkte i chokladsås (ska man bruncha ska man göra det ordentligt, hihi). (๑๑)
 
 
 
 
 
Efter att ha ätit och suttit och pratat massor började vi promenera runt. Så sen har vi promenerat runt i någon/ett par timmar och bara pratat om allt möjligt. Jag saknar verkligen att kunna träffa Josefin och hitta på saker regelbundet, men det går bara inte med avståndet mellan oss. Så vi får ta vara på de stunder vi har. 
 
 
Nu sitter jag hemma på soffan och har äntligen fått sytt fast en knapp på min kappa som jag skulle gjort för länge sedan. (๑>ᴗ<๑) Det har börjat bli kyligare under dagarna så det var på tiden att jag fått sytt fast den så jag kan använda min kappa igen. 
 
Jag känner mig rätt trött så jag tror jag mest kommer ta det lugnt resten av dagen. (◠‿◠)
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback