London 9-10 Juni

Hej!
Nu ska jag äntligen fått skriva ner hela min SLPxDLP resa (resan till först London och sen Disneyland Paris). Vi börjar med dagen jag vaknade i London. 
 
Hostellet jag bodde på var ok. Det var min första hostel upplevelse och det var på ett ungefär vad jag förväntade mig, förutom att rummet var väldigt trångt. Jag vaknade väldigt tidigt så de andra sov fortfarande. Jag samlade ihop alla mina saker så tyst jag kunde och tog med mig allt till toaletten där jag sen gjorde mig iordning. Eftersom det var så tidigt var ingen annan vaken och jag hade toaletten för mig själv. Därför kunde jag bre ut mig och även packa om resväskan. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
När jag checkade ut frågade jag om jag kunde lämna väskan då det stod på hemsidan att de kunde förvara väskor ett par timmar. Han sa att jag kan lämna den där och hämta den när jag vill. Det var perfekt! Sen började jag promenera mot Disney Store på Oxford Street för att vänta på öppningen. Det var Kalle Ankas födelsedag och jag var ute efter nyckeln som de 100 första gästerna som köper något skulle få. Men jag var tidigt, därför passade jag på att promenera i ett väldigt lungt London. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kom fram till Disney Store runt 06:30 på morgonen och då satt det redan några och väntade. Jag började bli lite små trött då jag ännu inte ätit frukost eller druckit kaffe, allt var fortfarande stängt då det var söndag. Närmaste Starbucks öppnade 07:30 så när klockan hade hunnit bli det frågade jag de andra i kön om de kunde hålla koll på min plats medan jag gick på toa och köpte frukost. Alla var så snälla, när jag kom tillbaka erbjöd de mig en stol att sitta på medan jag åt. Butiken öppande inte förrän 12 så jag hann att prata med många andra härliga Disney fans och fick två pins av en som gick och delade ut dem. Den morgonen var oförglömlig, jag kände mig så glad över att få vara en del av the Disney-comunity. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var så glad över att få träffa Gregory Gaige som jag följer både på youtube och instagram.
Han var lika härlig i verkligen heten som han är på sociala medier. 
 
 
 
 
Jag fick nyckeln!! Och jag köpte inte bara regnbågsmusse, som jag redan planerat, utan kom även ut med Kalle Anka mjukisdjuret. Jag älskar dem båda! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I Dinsey Store mötte jag sen upp Kayleigh, som också skulle med på Disneyland Paris resan. Vi spenderade hela dagen i London tillsammans och hade en jättebra dag. 
 
 
 
Sushi hos Yo Sushi, yum!
 
 
 
 
 
 
Doughnut Time
 
I väntan på tåget. 
 
 
 
Vi åkte sen tåg till Slough där vi blev upphämtade av bussen som vi alla åkte med ner till Disneyland Paris. I Slough träffade vi tre andra tjejer som skulle med. Jag tyckte redan om allihopa, så härliga människor! När bussen kom, efter midnatt, möttes vi av Sarah som organiserat hela resan. Ni hittar henne som Sarah Louise Porter på instagram
 
 
Fortsättning i nästan inlägg. 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback