Disneyland Paris 12 Juni

Dag nummer två i parken!
 
Dag nummer två vaknade man upp så trött efter att ha inte kommit i säng förrän runt 01:00 och sen gå upp för att vara klar utanför hotellet klockan 08:00. Men jag var så exalterad och upprymd för ännu en dag, denna gången i Disney Studios. 
 
Vi började med frukost på Earl of Sandwish igen innan vi begav oss in i parken. Sen hade jag ännu en fantastisk dag med många roliga åkturer, möten med karaktärer och shopping. Här kommer bilder från dag 2. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Både Buzz och Woody var mina favoriter att träffa. De var så roliga och riktiga gentlemens. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dag två tog slut så fort. Vi hade så otroligt och var i parken till illuminations igen. Dock hade vi en lång paus i Disneyland Hotel innan dess där vi kopplade av med te eller kaffe. Jag ville att de aldrig skulle ta slut eftersom detta var sista dagen på vår resa. Men jag hade verkligen en magisk dag. 
 
 
 
Ni kan se Sarah's vlog från dag två här
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback