Disneyland Paris 11 Juni

Hej!
Detta var vår fösta dag inne i parken. Vi började med att mötas utanför hotellet 08:00 för att gå tillsammans ner till Earl of Sandwish där vi alla hade kupponger för frukost. Det veganska fick bli en fralla med ett paket sylt och kaffe. Inte speciellt mycket så jag var glad att vi hade med oss mycket snacks för att orka med dagen. Det var dock gott med kaffe och frallan var god. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Jag var en av de som följde Sarah som gjort ett schema om man ville följa med gruppen eller hoppa in och ut på de saker man ville vara med på. Jag hade så roligt med många underbara människor och blev väldigt bra kompis med Sarah. Vi träffade karaktärer, åkte olika åkturer tog massor av bilder och annat. Det går inte att beskriva allt så det kommer bli massor av bilder istället. 
 
 
 
 
Morning in the Disney Village.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Sarah
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Matthew, vår personliga väskhållare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Special guests" på paraden den dagen var Kida och Milo. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen slutade med illuminations som fick mig till tårar. Vi kom inte i säng förrän väldigt sent och då var jag både trött och lycklig efter min första dag. Jag hade så roligt!!! Ni kan även se Sarah's vlog på hennes youtube
  
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback