Apartment x2

Hej!
Jag var ledig i fredags men han aldrig med att skriva något. På förmiddagen tog jag det lugnt och passade på att ta bilder på min nya klänning från Princess Rags. Jag älskar den!!! (๑๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
Den är så söt och otroligt skön att ha på sig. Man känner att den är av bra kvalitet och jag älskar de olika tygerna. Sarah Louise Porter (@sarahlouiseporterxo på instagram) har gjort ett fantastiskt bra jobb med denna! 
 
 
När pappa kom hem från jobbet mitt på dagen åkte jag, han och mamma till Göteborg. Jag hade två lägenheter att titta på, yay! o(*⌒ヮ⌒*)o Den första är en jättefin tvåa som jag kommer hyra i andrahand av en super söt dam. Vi kommer jättebra överäns och har pratat på telefon flera gånger innan. Vi skrev på papprena till hyresrättsföreningen samma dag så nu väntar vi bara på att få papper på godkännandet. Jag är så glad! (*^▽^*)
 
 
 
Jag hade med mig en Hagabulle jag köpt med från jobbet till henne. Hon blev jätteglad och vi fikade allihopa.
 
 
 
 
När vi var klara åkte vi till nästa ställe som är en källarlägenhet. Nu undrar ni säkert varför jag kollade på två lägenheter när jag redan skrev kontrakt med en av dem. Den första lägenheten är inte tillträde till förän 1 Mars 2019, därför kollade jag på källarlägenheten också som var överraskande ljus och fin. (◕‿◕✿) Det är två rum, toalett och dusch och en liten del där jag kan laga mat. Inget riktigt kök, men det är så jag klarar mig. Familjen som äger huset är jättesnälla och trevliga så det känns som det kommer bli jättebra. Jag skrev på kontraktet till den idag och flyttar in där 1 November. Där kommer jag bo fram till 28 Februari. Det är helt otroligt att det löst sig så bra som det gjort och jag är så glad!!! 
 
 
---
 
 
 
Efter en sådan bra fredag kunde jag sen jobba på med extra gott humör under helgen. I söndags fick jag ha öppning helt själv för första gången vilket var så roligt och gick hur bra som helst. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag bakade även lite under dagen då det fanns tid och vissa kakor var nästan slut. Så helgen har verkligen varit fantastiskt bra för mig! 
 
 
---
 
 
Denna veckan startade jag på bästa sätt genom att skypa med hjärtat då jag är ledig idag. Jag saknar honom så otroligt mycket och kan knappt vänta efter att få vara i hans armar igen.  Men som vanligt är det så skönt att få prata med honom och se honom. Han är verkligen allt för mig! Ett liv utan honom är inget liv, han är en del av mig och med honom är jag hemma. Därför är jag så otroligt lycklig att jag har honom i mitt liv, min helt fantastiska pojkvän! 
 
Resten av dagen har jag tagit det lugnt och försökt vila. Jag har fixat med lite dokument och duschat, det är allt. (✿◠‿◠)  Självklart har jag och Keyla varit ute på promenade med och Tuffsan följde med på morgonpromenaden som hon brukar. 
 
Jag hoppas ni har en bra start på veckan ni med!
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback