Sleeping Cutie

Hej!
Vi hade en mysig kväll igår och Dave stannade rätt länge. Vi kollade på film och gjorde inte så mycket, men det var ändå mysigt. Särskilt eftersom jag hade en söt liten katt uppkrupen i knät som somnade så sött! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
Hennes huvud gled ner hela tiden så jag la en kudde där till henne eftersom hon redan då sov.
 
 
 
 
Jag och hjärtat hade en härlig sovmorgon idag och det tog ett tag innan vi tog oss upp ur sängen. Men det är det man har helger för, eller hur? (๑ᴖ◡ᴖ๑) När vi var påklädda och redo åkte vi iväg för några små ärenden. Bland annat köpa en större ugnsform så jag kan börja göra fulla recept på seitan. Hitills har jag bara gjort halva. Så nu ska det bli ännu mer seitan här hemma, hihi! Har ni några super recept får ni gärna dela med er. 
 
 
Hjärtat har varit underbar och hjälpt mig färga min utväxt och även fräscha upp den gamla färgen. Så nu är håret den orangea färgen jag gillar igen. Yay!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förutom att rensa lite ogräs i rabatten har vi inte gjort så mycket mer. Vi sitter i sängen just nu och bara tar det lugnt. (✿◠‿◠) Jag börjar bli lite små hungrig så jag tror det är dags för middag snart.
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback