Rainbow

Hi!
Det är tisdag och ny arbetsvecka för hjärtat. Jag har varit hemma som jag brukar men gått min lilla promenad till affären. (✿◠‿◠) Morgonen var solig men det regnade lite av och till vilket ressulterade i en fin regnbåge. 
 
 
 
 
 
 
Nya Zeeland kallas ibland för regnbågarnas land då man ofta ser regnbågar under vintern. När jag reste runt med Sandra och Sven 2015 såg vi minst en regnbåge per dag. Det finns magi här i världen, bara man väljer att se det. 
 
 
Jag har inte stått i köket något idag förutom när jag diskat eller gjort lunch till mig själv. Vi har fortfarande seitan kvar så det bli burgare idag. Jag passade därför på att packa ner sommarkläder i en kartong som jag sen ska skicka hem till Sverige. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har inte sammlat på mig mycket nytt när jag varit här, men det känns ändå säkrast att skicka hem en kartong så jag inte behöver oroa mig för resväskan senare.
 
När jag var klar satte jag mig och kollade på Doctor Strange. Jag såg den på planet påväg hem från Nya Zeeland i februari förra året och kände därför att jag ville pigga upp minnet lite. Den var bättre än jag mindes den och det fanns små detaljer jag förstod bättre nu när jag sett alla Marvel filmer i ordning. Nu har jag inte många kvar att se, men jag ser fram imot att se dem!
 
 
 
Jag hoppas ni har en bra start på veckan! 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback