Clean & Orange

Hello!
Jag har bara varit hemma idag. Det var dusch-dag så jag duschade hela kroppen, rakade mig och vaxade sen benen efteråt. Det tog sin lilla tid, men et var skönt att få upp värmen i kylan. Resten av dagen har jag frysit. Jag har gått runt i en tjockklänning med en stor tjock hoodie över, tjocka strumpbyxor och raggsockar. Det är kallt! Men jag ska sluta klaga nu. Jag har hunnit se på the Avengers Age of Ultron(๑ᴖ◡ᴖ๑) Den var såå bra! Varför har jag äns missat den, jag älskar ju super-hjälte filmer??? Men nu har jag sett den och jag tycker den var riktigt bra! Listan på Marvel filmer börjar lida mot sitt slut. Jag har fortfarande en hand full att se, men jag har börjat närma mig slutet av listan. 
 
 
Jag kom ihåg att ta kort på håret idag, yay! Så här får ni en bild på hur färgen ser ut efter första tvätten. 
 
 
 
 
 
 
 
Hjärtat kom precis hem så jag ska gå och steka seitan. (◠‿◠)
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback