Drawing of Me

Hej!
Jag försöker just nu komma på vad jag gjort idag, haha! Mina dagar smälter samman ibland. Jag började dagen med att smörja in hårbotten och topparna med kokosolja. Jag hade sen i det till mitten av dagen då jag tog en dusch. När jag är i Sverige och sover själv brukar jag ha i kokosoljan i håret över natten, men jag gör inte det gärna när jag delar säng med någon. Därför blir det några timmar på dagen istället. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Förutom det har jag fått tejpat ihop, vägt och tagit måtten på ett paket jag ska skicka hem. Det är kläder sommarkläder och böcker. Nu ska jag bara lista ut vilka jag ska posta paketet med, jag har två olika att jämföra. Resten av dagen har jag tagit det lugnt och tittat på Downton Abbey. Det är den tiden i månaden för mig så jag är extra kännslig och trött så det var skönt att bara få försvinna in i deras värld och gråta en skvätt. 
 
Dave kom förbi med mer ved på eftermiddagen, han är för snäll! Tyvärr är mycket av veden fuktig, särskilt eftersom vi inte var hemma första gången han kom förbi och veden fick ligga ute under en natt. Så när jag försökte få igång brasan för en stund sedan ville den verkligen inte. Jag försökte med de minsta, torraste bitarna ved och staplade allt så det skulle komma mycket luft mellan, men den ville bara inte idag. Efter 40 minuter gav jag upp, då hade mensvärken börjat komma krypande också. Efter ett par tårar har jag nu släppt det. Vad löjlig man känner sig när man gråter för sånna små saker, hormoner är inte så lätta ibland. 
 
 
Men nu till något positivt. För ett tag sedan målade en gullig tjej en bild av mig.(*⌒ヮ⌒*)Vi följer varandra på instagram och hon går under namnet @dollykitten. Jag blev så glad när detta poppade upp!
 
 
 
 
 
 
 
Visst är den söt??? Det är när jag har på mig min favorit klänning, med ett latte mönster, från Liz Lisa. Jag är verkligen så otroligt glad att någon ville måla en bild av mig på eget initiativ. 
 
 
 
Nu ska jag kolla runt lite på nätet och jämföra priser för att posta mitt paket. Hjärtat borde vara hemma rätt så snart så då ska jag koka mannagrynsgröt.
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback