Auckland Airport

Kia Ora!
Jag sitter på Aucklands Flygplats just nu och har påbörjat min resa hem. Jag vaknade fem imorse och kunde inte somna om. Halv åtta orkade jag när ligga kvar längre så jag gick upp, gjorde mig iordning och packade det sista. Eftersom jag var uppe så tidigt så hade vi en lugn morgon hemma innan vi åkte till Wellington.

Hjärtat och jag har haft en mysig dag i Wellington tillsammans. Vi strosade runt och gick sen till Burger Liquor för veganska burgare. De är verkligen så goda där!!!


(null)





Vi tog oss senare bort till Wellingtons flygplats där vi tog det lugnt en stund. Jag provade kombucha på på "tap" (vet inte hur man säger det på svenska, hihi). Det var riktigt gott! Hjärtat var helt underbar och bokade biljetter så han kommer till Sverige och hälsar på innan året är slut!!! Detta gjorde det hela så mycket lättare, vi har något att se fram imot och vi vet att vi ses snart igen. Även om det alltid är tufft att säga hejdå var nog detta en av de "bättre" gångerna då jag var glad över att han kommer till Sverige. Jag älskar honom. ❤️



(null)
Wellingtons Flygplats



Nu sitter jag som sagt i Auckland och väntar på att få gå på nästa plan. Detta planet går till London, men med en mellanlandning i LA. Jag har hunnit ta ut mina linser, tvätta ansiktet och fått något i magen. Så nu är det bara att vänta, det är ca 50 minuter kvar till boarding. 


Kram på er 💖



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback