Sky Rose

Moshi Moshi!
Vad skönt det är att vara tillbaka i vardagen igen. Jag fick mitt morgonkaffe på sängen av hjärtat innan han åkte till jobbet. Jag kunde sen äta frukost i lugn och ro innan jag promenerade till affären innan det blev för varmt ute. Jag hann även med en joggintur vilket kändes så bra! (*^▽^*) Jag fick även ett "Good jobb in this heat" från en dam och passerade under joggingturen. Det får en att le och springa vidare med ny energi. 
 
Resten av dagen har varit rätt lugn eftersom temperaturen är som högst under eftermiddagen. Vi har haft närmare 30 grader de senaste dagarna och det ska tydligen fortsätta så. Därför hamnar jag ofta framför fläkten och stannar där, hihi! 
 
 
För en liten stund sedan kom ett paket jag väntat på från Sky Rose. De lanserade sitt märke med kläder, skort och väskor under 2017 men tyvärr lägger de ner nu (sissta dagen att beställa är 31 Januari). Jag har tittat på en klänning där sedan de började med utförsäljningen men inte riktigt tillåtit mig själv att köpa några kläder om det inte är något jag behöver. Mitt hjärta tyckte dock jag kunde unna mig denna klänningen så det slutade med att jag beställde den. Vad glad jag är att jag gjorde det, den är så otroligt söt!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Och det kommer nog bli svårt att få tag på deras produkter efter de laggt ner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den passar perfekt och är helt i min stil!
Jag älskar den!
 
 
 
 
Jag ber om ursäkt för att den är lite skryngklig på bilderna. Jag var så ivirg när jag packat upp och provat den så jag tog bilderna direkt. Det är för varmt för att stryka den nu så jag ska försöka göra det imorgon istället. Jag är så glad att den hann komma innan nästa vecka. Hjärtat kommer vara ledig fr.o.m. onsdag och en vecka frammåt. Vi har även en övernattning i Wellington planerad så jag tänkte ha klänningen då. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Vad lite kläder kan få en på så gott humör, det bubblar i hela kroppen och jag vill bara hoppa upp och ner av lycka hihi! Någon mer som känner så inför kläder eller något annat ni köper? 
 
 
 
Nu ska jag gå och göra mig en kopp iskaffe. (◠‿◠✿)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback