Haircut

Hi!
Jag åkte med hjärtat in till Palmerston North igår så jag kunde klippa håret. Jag klipper det fortfarande med ca två månaders mellanrum för att håret ska må bra och kunna växa. Jag blev väldigt nöjd, hon klippte inte för mycket och lyckades klippa in de kortare bitarna av håret (det gick av någon gång under alla mina blekningar 2016) som nu börjar komma ikapp med resten av håret. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde inte så mycket mer igår utan promenerade runt och gjorde lite ärenden när jag ändå var där. På eftermiddagen gick jag till Ink Tattoo Studio, där hjärtat jobbar, för att sätta mig och läsa medan hjärtat gjorde klart sin sista tatuering för dagen. 
 
Jag var så trött när vi kom hem, hela dagen igår kände jag mig väldigt trött och hade inte mycket ork alls. Ändå promenerade jag runt en hel del så när vi sen skulle hem kändes det i benen. Därför bestämde jag mig för att ha en vilo dag idag. 
 
 
 
Så idag har jag inte gjort jättemycket, mest tagit det lugnt. Men jag gick ändå på min lilla promenad till affären då vi behövde några få saker till middagen. (✿◠‿◠) Idag blir det pizza! Degen har legat i kylen sen i förmiddags och gottat till sig. Jag hade tänkt ta ut den och låta den jäsa 30 min i rumstemperatur innan utbakning, men den har jäst så mycket i kylen så det behövs inte. Det räckte med att den fick vila i ca 10-15 minuter i rumsteperatur medan jag förberedde toppingen; Tomatsås, Spenat, BBQ Tofu och vegansk ost. På min halva la jag även banan och jordnötter för det är bästa combon ever! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev så gott! Receptet på pizza degen är från Zeinas Kitchen och ni hittar det här. Det var ett toppen bra recept för en mjuk men ändå krispig pizza botten. 
 
 
 
 
Kram på er ❤
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Tess

Mums, vad gott det ser ut! :)

2018-01-19 @ 11:21:56
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback