My Grumpy Face

Hello!
Jag hade en liten sovmorgon imorse då jag inte vaknade av hjärtats alarm eller när han var i duschen. Först när han var klar och kom in i sovrummet vaknade jag, hihi! Kanske jag behövde det. 
 
 
 
 
 
This is my grumpy face!
Petunia kan ge oss denna blicken då allt inte är som hon vill.
Som på bilden då hon ligger i mitt knä och jag inte gosar tillräckligt mycket med henne, haha!
 
 
 
 
Jag har hunnit med en hel del idag. Efter frukost tog jag en joggingtur och sen en lång härlig dusch med tvätt av håret. När jag gör mina "helkropps-duschar" tar det ofta lite längre tid då jag är noggran, rakar bort oönskat hår och smörjer in kroppen efteråt och masserar in lite olja i hårt-topparna. Därför var det redan dags för lunch när jag var klar. Så min lilla promenad till affären fick bli först efter lunch (som ni kanske märker är jag en rutin-människa och lätt skapar mina små rutiner där jag kan organisera och planera, hihi). 
 
Resten av dagen har jag små-pysslat i köket medan jag lyssnade på ett poddavsnitt av Veganprat. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag brukade ju alltid lyssna på poddar i bilen påväg hem från jobbet och har därför kommit av mig. Men jag började för ett tag sen att lyssna medan jag bakar eller lagar mat, och det är sååå mysigt!! Jag älskar det! Så medan jag lyssnade förberedde jag burgare till imorgon (så det bara är att steka på dem igen) och bakade en kaka som jag kommer använda till att göra något annat imorgon. Jag vill inte skriva ännu vad det kommer blir, ni får vänta och se imorgon hihi!
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback