Cat-Cuddles

Hi!
Jag och hjärtat har haft en lugn och härlig dag. På förmiddagen var hjärtats kompis här en stund, som alltid lika snäll och trevlig. Jag lät dem dock vara ifred mesta delen av tiden, och jag fick tid att kolla på Melodifestivalen hihi! 
 
 
 
Jag hade sällskap av de här små trollen. 
 
 
 
Petunia stödjer mer på benet idag och verkar inte ha lika ont, yay! Så hon borde vara ok imorgon. Hon har varit lika gosig idag och även Stella var inne imorse och gosade en stund. Vad jag älskar de små gullungarna. 
 
Eftermiddagen har bara varit lugn. Jag satt ute i skuggan och läste en stund. (✿◠‿◠) Det är mysigt med sådanna här dagar tillsammans. 
 
 
 
Jag har inte så mycket mer att skriva om så jag ska forstätta mysa med mitt hjärta. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback