Late Night With Friends

Moshi Moshi!
Det blev en längre dag en jag först trott igår, men jag hade väldigt roligt! Dagen började med att mamma hjälpte mig att färga håret. Både utväxten och resten av håret behövde en uppfräschning så nu är det oranget och fint igen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag ska se om jag kan ta en bild på det imorgon. 
 
När jag duschat och gjort mig iordning åkte jag hem till Amanda som det var snart ett år sedan jag såg sisst. Henne pojkvän Hampus var också där och det var kul att träffa honom igen.(◕‿◕✿) Strax efter jag kommit annlände även Ludde. Så nu var vi alla sammlade igen! Vi hade så roligt och pratade om allt vi gjort sen vi sågs sisst. Ludde och Amanda är kompisar jag har sen grundskolan, och även om vi inte ses så ofta vet vi att vi har varandra.  Jag är lyckligt lottad som har sånna underbara vänner!
 
Lite senare började vi fundera på hur länge vi tänkt umgås, det kändes som vi ville ha mycket mer tid. Så vi åkte och handlade mat som vi sen lagade tillsammans. Det blev en slag bröd-lös tacos med pulled oumph. Det var riktigt gott!! (๑✧◡✧๑)
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha ätit och sen tagit det lugnt i soffan en stund åkte jag, Ludde och Amanda hem till mig. Amanda ville se kattungarna. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Så sen satt vi och pratade till sent på kvällen. Vi pratade om allt möjligt och det kändes så skönt att ha dem här. När de åkt gjorde jag mig bara iordning och gick och la mig. Klockan var då efter midnatt. 
 
 
 
---
 
 
 
 
Idag har jag sovit lite längre än jag brukar, men var ändå uppe innan nio. Det är inte lätt med sovmorgon då man har kattungar som tror mitt rum är en lekplatts, haha! Men de är så söta så det kommer undan med det. (◠‿◠)
 
 
 
När de har härjat klart somnar de ibland i min säng, mina små sötnosar!
 
 
 
Resten av dagen har jag pysslat med lite av varje. Jag städade köket en hel del imorse, satte på diskmaskinen och en tvätt. Sen har jag gott igenom saker på rummet och kollat vad jag vill behålla och vad jag vill göra mig av med (slänga, ge bort eller skänka). Jag har även varit på ett par promenader med Keyla. (◠‿◠)
 
 
Nu ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen. Jag är ledig idag och imorgon, men nästa vecka har jag fem dagar av jobb inplanerat. Det dröjer nog inte länge innan jag är helt tillbaka inne i arbetslivet igen. (^    ^,)
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken härlig dag (och kväll/natt) och söta kattungar! =)

2018-08-25 @ 17:21:00
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback