I'm Back

Hej!
Resan hem till Sverige gick bara bra och jag landade tisdag kväll. (๑^ں^๑) Jag har bara inte orkat blogga något. Påvägen till LA hade jag sätet bredvid mig tomt och sen från LA till London hade jag hela raden för mig själv vilket var så skönt! Jag lyckades sova totallt 5 timmar på hela resan, tre timmar till LA och två timmar till London. Tyvärr kan jag aldrig sova länge på planen och vaknar alltid varje timma. Men det fanns många bra filmer så jag blev inte jätteuttråkad. (^     ^,) 
 
 
 
 
Bye Wellington
 
 
 
Kort taget när vi landade i LA.
 
 
 
 
Det var roligt att se det här när man klev på planet och satt sig ner. 
 
 
 
 
I London mådde jag inte speciellt bra då jag var övertrött och eftersom jag ätit så oregelbundet och bara flygplansmat mådde jag rätt illa. Så alla kännslorna började komma igen och tillslut satt jag och grät. Men det gick över efter ett litet tag, jag behöver bara tänka på hur kul det blir när mitt hjärta kommer till Sverige igen. Och jag är verkligen så otroligt lycklig att jag har honom i mitt liv. Ovsett vilket måste vi vara ifrån varandra ett tag ifall vi ska kunna få ett visum till honom så vi äntligen kan få bo tillsammans. 
 
 
Flyget från London till Göteborg var inget vidare då jag inte kunde hålla ögonen öppna hur mycket jag än försökte. Hade jag dem öppna kunde jag inte fokusera på något, allt bara darrade. Men att sen landa i Göteborg var vädligt skönt! Jag fick min väska snabbt och mötte sen mamma och pappa på andra sidan dörren. (◕‿◕✿) Vi stannade till på McDonald's påvägen hem så jag kunde få något i magen. Jag var nyfiken på Mc Vegan och sötpotatis pommes. Pommesen var jättegoda och burgaren smakade precis som en McDonald's burgare. Inget märkvärdigt, men gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väl hemma kunde jag äntligen hälsa på Keyla, alla katterna och mina bröder. Sen packade jag upp det jag behövde för kvällen innan jag gick och la mig. Jag lyckades sova gott och vaknade bara två gånger då Tuffsan var inne och ville busa och gosa. Men det var bara mysigt och jag somnade om snabbt igen. (◡‿◡✿)
 
 
 
---
 
 
Igår började jag med att skypa med mitt hjärta. Det var så skönt att se honom och få prata med honom. Han betyder allt för mig! Senare var jag och mamma iväg och handlade då jag behövde mat här hemma, jag är ju ända veganen i familjen. Det var mysigt att få vara iväg med mamma. Annars packade jag bara upp och organiserade så gott det gick på rummet. 
 
 
---
 
 
Inatt lyckades jag sova gott med, så skönt. Jag var bara vaken en gång runt fem tiden då Tuffsan var inne igen den lilla busan. Men som sagt tycker jag bara det är mysigt och somnar om igen efter ett tag. På morgonen följde hon sen med mig och Keyla på vår morgonpromenad, hela vägen. Hon var så flåsig i värmen påvägen hem (hon är ju inte så gammal, runt ett halvår) så jag prövade att se om jag kunde bära henne lite. Men hon ville gå själv så då fick hon göra det. Så mysigt det var att ha henne med hela vägen.(*⌒ヮ⌒*)Halkade hon efter började hon mjaua direkt och komma efter oss, så jag stannade alltid och såg till att hon hängde med. Lilla sötnosen!! 
 
 
 
 
 
 
 
Sen har jag städat lite mer på rummet idag. Jag och mamma åkte och hälsade på mormor och morfar vilket var roligt! (✿◠‿◠) Så härligt det var att se dem och få krama om dem. På eftermiddagen fikade vi hos farmor och farfar, som jag redan hälsat på då de bor bara på andra sidan vägen här hemma. Men det var mysigt att få sitta ner med en kopp kaffe och prata. 
 
Jag har även fått endel jobb planerat på Café Oasen som känns så otroligt bra!! Jag började nästan gråta igår när jag fick svar att de vill att jag kommer och jobbar. Det är något som jag oroat mig för då jag verkligen behöver pengar just nu. Det känns som om allt faller på plats. Även om jag fortfarand behöver ett heltidsjobb så har jag dagar då jag kan jobba nu medan jag söker. 
 
 
 
Nu ska jag gå och sätta mig vid TV:n med mamma tills det är dags att gå och lägga sig. 
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback