First Day at Work

Hej!
Jag har varit och jobbat idag, yay! (*^▽^*) Jag är fortfarand "vid behovs-anställd" på Café Oasen i Stenungsund så jag har fått några dagar i Augusti och September då jag kommer jobba. Det känns så bra att jag har lite pengar som kommer in medan jag söker efter ett heltidsjobb. Sen tycker jag det är väldigt roligt att jobba på Oasen, idag var inget undantag. 
Vi har haft mycket att göra och det har varit varmt. (✿◠‿◠) Men jag har tyckt det har varit jätteroligt. Mot slutet av dagen var jag så trött... Det är nog bra att jag får en mjukstart och jobbar inte alla dagar i veckan, hihi! 
 
 
När jag kom hem tog jag en härlig dusch och bytte kläder. Jag har även fått satt på en tvätt och sen hängt ut på tork. Mycket mer har jag inte gjort. Snart ska jag göra middag, men jag har inte riktigt bestämmt vad ännu. Vi får se vad det blir. 
 
 
 
Bild på våra små sötnosar.  De låg såhär i köket när jag kom in. 
 
 
 
 
Jag tror jag kommer sova gott inatt, det är skönt att vara trött efter en dags arbete. (◡‿◡✿) Det var längesedan jag kände denna sortens trötthet. Imorgon åker jag upp till mamma och pappa som är iväg med husvagnen. Tanken är att jag ska stanna med dem till Lördag. 
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback