Love Story

Hej!
Då var Påsken över och vi är tillbaka i vardagen. Jag vaknade medan hjärtat var i duschen och han kom senare med kaffe på sängen som vanlig innan han åkte till jobbet.   Vad jag älskar honom! 
 
Mina rutiner flöt sedan på med en joggingtur, en ordentlig dusch med tvätt av håret och senare en promenad till båda mat-affärena. (✿◠‿◠)  Mycket mer har jag inte gjort. Nu sitter jag och tar det lugnt och ska kolla ikapp de youtube kanaler jag följer. Vi har rester kvar sen i lördags så jag behöver inte laga någon middag. Det är rätt skönt ibland, hihi! 
 
 
 
Jag har ingen bild från idag så tänkte jag kan visa en från min instagram (@eliinpelin).
 
 
 
 
Bilden tog hjärtat åt mig i söndags på Armageddon. 
Rosetten köpte han till mig under Comic Con i Stockholm förra året. 
Jag verkligen älskar den och använder den inte för ofta då jag är rädd om den. 
 
 
 
 
 
Nu när jag la upp en Beauty and the Beast inspirerad bild måste jag ju även säga att jag fick hjärtat mitt till att kolla på den senaste filmen i lördags. Först klagade han på att jag lurat honom till att se en musikal eftersom de sjunger mycket i början av filmen. Men efter att ha sett den erkände han att den är bra. Jag grät som vanligt, den är så vacker! Det är nog min favorit kärleks-historia från Disney. 
 
 
Har ni någon favorit bland Disneys kärleks-historier?
 
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback