Packing and Fika

Hej!
Vi har haft en rätt lugn dag idag, mest tagit det lugnt nere i husvagnen. Jag har packat de mesta av mina saker för våran lilla trip också. Imorgon börjar vi med Gekås/Ullared, sen går det vidare mot Malmö och slutar i Stockholm. Vi kommer hem igen nästa söndag så vi blir borta ett tag, men det ska bli så roligt. Tanken är att vi ska hinna med Danmark en dag också. Därför tar vi det lugnt idag och ordnar med allt innan vi ska åka. (^   ^,)
 
 
 
 
Jag hade ingen rolig bild från idag så jag tog en snabbt inne i husvagnen. Detta har varit vårt hem den senaste veckan. 
 
 
 
Vi kom hem för bara en liten stund sedan efter att ha varit nere och fikat hos mormor och morfar. Nu har Tim äntligen fått träffa dem med och de har fått träffa Tim. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag är fortfarande så glad över att han är här och att jag får visa honom allt. Han betyder allt för mig! 
 
Nu ska vi ha en avslappnad kväll och gå tidigt i säng så vi kommer iväg imorgon bitti. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback