Walking on Sunshine

Hej!
Jag och hjärtat startade med att mysa i sängen innan han behövde gå upp och börja göra sig redo för jobbet. Vad jag älskar sådanna stunder, att bara få vara nära den man älskar. (◠‿◠✿) 
 
Jag har inte gjort jättemycket intressant idag. Jag har installerat klart alla The Sims 3 spel och sitter nu och spelar samtidigt som jag skriver, hihi! Jag har också tvättat och varit på två promenader runt kvarteret. (^   ^,) Det var härligt då det varit sol och varmt idag med.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla jag idag i klänning från Liz Lisa.
 
 
 
 
Nu borde det inte dröja allt för länge innan hjärtat kommer hem från jobbet. Jag saknar honom när han inte är hemma. Men jag ska vara glad att vi inte är på varsin sida av jorden längre. Jag har lyckan att se honom varje dag, vakna upp bredvid honom och få somna bredvid honom. ♡ Mer behöver jag inte, så länge har har honom är jag världens lyckligaste. 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: madabouttea.se

Jättesöt klänning och jättesöt blogg!
Titta gärna in hos mig :)

2017-11-24 @ 09:58:30
URL: http://madabouttea.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback