On the floor

Hej!
Tanken var att jag skulle jobbat idag, men det blev inte riktigt så... 
 
Jag vaknade inatt och mådde väldigt illa. Jag tog mig till köket för att ta en tablett, jag mår ofta illa när jag har feber så jag funderade på om det kunde var det. Samtidigt var jag väldigt yr så jag fick sätta mig ner på en stol vid köksbordet en stund. När det kändes något bättre började jag gå mot tvättstugan för att hämta en hink att ha bredvid sängen (det gör mig ofta lugn när jag mår illa, att ha en hink där). Men någon stans på vägen svartnade det, jag minns att jag hörde ett ljud/skrik som lät som det kom från mig men som om det kom från en dröm. Nästa stund låg jag platt på golvet. Erik kom nerspringandes för trappan och undrade vad som hänt och jag sa att jag måste ha svimmat. Jag var ju bara borta någon minut, om äns det, men det var ändå otäckt. Erik hämtade hinken till mig medan jag tog mig tillbaka till sängen. Där låg jag och halvsov till illamåeendet tog över igen, och samtidigt behövde jag gå på toa. Så jag fick ta med mig hinken in till toaletten. Efter det somnade jag och mådde bättre nästa gång jag vaknade. 
 
Därför ringde jag och sjukanmälde jag mig imorse, för att ta det lugnt idag och se hur dagen skulle gå. Jag har mått bättre, även om magen inte är helt på min sida ännu. Jag ska försöka gå och jobba imorgon ändå, det borde gå bra tycker jag. Sålänge jag får en god natts sömn utan överraskningar ska det bara gå bra. (^  _  -)
 
 
Så jag har tagit det lugnt, börjat lägga fram alla kläder jag vill ha med till Nya Zeeland nästa vecka och packa lite annat. Just nu ser resväskan ut såhär, hihi!
 
 
 
Tur att jag har plastpåsar som man kopplar damsugaren till och suger ut all luft. Annars hade jag aldrig lyckats få med mig allt detta. Det kan hända att jag får sortera ut vissa saker ändå och lägga i en låda som kan skickas ner senare.
 
 
 
 
Det var så fint väder idag så jag kunde inte låta bli att ta en lugn promenad med Keyla genom skogen. Det var mysigt och precis lagom längd som jag orkade med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag uppkrupen i soffan. Jag mådde lite illa igen för en stund sedan, men det börjar försvinna. Nu ska magen få vila resten av kvällen så får jag förhoppningsvis sova gott inatt. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback