On my way

Kia Ora!
Jag sitter på flygplatsen i Istanbul just nu och väntar på mitt nästa plan. Dagen hemma var lugn, jag skypade med hjärtat och packade klart det sista. (^   ^,) Pappa kom hem tidigare från jobbet så både han och mamma åkte med till flygplatsen. Vi kom tidigt så vi hann med en fika innan jag tog mig genom säkerhetskontrollen. Konstigt nog kändes det inte så mycket när vi sa hejdå, jag ville mest komma iväg. Men självklart kommer jag sakna dem!
 
 
 
 
Jag hittade ett ställe där jag kunde känna mig som hemma, hihi!
 
 
 
 
Flyg nummer ett av tre gick bara bra. (^   -   ^) Jag tror resten av resan kommer gå utan problem den med. Vad jag längtar efter min underbara pojkvän, snart är vi tillsammans igen. 
 
 
Jag har inte så mycket mer att berätta för tillfället. Jag tänker sitta kvar här vid gaten då det inte är jättelång tid kvar tills vi får gå ombord. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback