Print my T-shirt

Hej!
Jag hade min första riktiga sovmorgon imorse. Eller ja, klockan stod på åtta då jag skulle upp och skypa med hjärtat. Men det var ingen bestämd tid jag behövde vara klar, som när jag t.ex. ska jobba eller har något planerat. När jag och hjärtat har skype-date går jag upp och gör mig iordning och skickar sen bara iväg ett medelenade när jag snart är klar för att se om han är redo. Härligt! Trotts att klockan ringde åtta så vaknade jag strax innan fem (sommartid) och kunde inte somna om ordentligt efter det utan låg och halvslumrade till och från. Men jag gick och la mig rätt tidigt igår kväll så jag fick rätt mycket sömn ändå. (^ _ -) Jag är ju van vid att gå upp den tiden.
 
Det var härligt att få se och prata med hjärtat igen, jag behövde det. När det går för långt tid mellan gångerna vi skypar längtar jag bara mer. Därför ska vi passa på att skypa fler gånger nu när jag är ledig i några dagar. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Efter en frukost i lugn och ro kom mamma och pappa hem, de har varit i husvagnen sedan i fredags. (^   ^,) Sen åkte jag och mamma iväg till Uddevalla för att handla. Det var mysigt, förutom att jag haft problem med magknip idag. Jag tror det kommer från veckans arbete (jag har lätt för att få magkatarr), jag behöver varva ner. Jag älskar att jobba så det är inget sådant. Det är nog bara kroppen som vill ta det lugnt. 
 
På eftermiddagen fick jag äntligen gjort ett tryck på en av mina T-shirtar. Jag har tänkt göra det länge nu men det har inte blivit av, men idag fick jag äntligen tid! Jag älskar verkligen budskapet, det stämmer så prefekt!
 
 
 
 
Ni kommer få en bättre bild när jag använder den. 
 
 
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Jag bakade några nyttiga, veganska dammsugare förut som jag tror blev väldigt bra (smeten var iaf väldigt god, hihi). Så det bli söndagsmys framför TV:n. Ni får tyvärr ingen bild då de blev väldigt fula, det är första gången jag gjorde dem och jag ansträngde mig inte med utséendet. (๑>ᴗ<๑) Men vad gör vell det, de ska ju ändå ner i magen, hihi! Bilder kan ni få nästa gång jag bakar dem. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback