Three holes

Hi!
Jag sov så gott inatt och låg och drog mig en stund imorse innan jag gick upp. Så härligt! (^   ^) Sen tog jag en härlig dusch innan jag åt frukost med mamma medan vi kollade på film. 
 
Jag har mått bättre idag, även om jag fortfarande är trött. Men jag och mamma åkte ändå iväg en sväng då jag behövde lämna tillbaka en bok på biblioteket och låna en ny. Sen åkte vi hem till Vanessa och fikade. Hon var snäll och hjälpte mig ta fler hål i öronen. Jag hade redan sterila örhängen och hon hade sterila kanyler så allt gjordes på rätt sätt. (^_-) Nu har jag två nya hål i ena örat och ett till det andra, så nöjd! Tack Vanessa, du är verkligen bäst! Jag älskar dig käraste kusin 💖 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var mysigt att fika och får prata en stund, men tiden rann iväg och sen var det dags fär mig och mamma att åka hem. Nu är jag jättetrött och tänker ta det lugnt resten av kvällen. Och jag har en ny bok att läsa, o(^▽^)o
 
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback