SOS-valpar

Hi!
Jag åkte med till SOS-2 i dag igen vilket var jätteroligt och härligt med omväxling. Denna gången blev upplevelsen mycket bättre. Det är så härligt när alla hundarna får springa lösa i en stor playpen tillsammans. (^  ^) Vi var tre stycken så vi kunde även ta en lång promenad med alla hundarna samtidigt, eftersom några hundar kan springa lösa. Fast det blev ju en extra promenad med valparna också.

Kameran följde med och när alla hundar vilade efter promenaden passade jag på att gosa och ta mängder med bilder. Här kommer några bilder på valparna som är kvar, en har ju redan blivit bortadopterad och flyttat. Detta av Zoras valpar, hon som sov i vår säng för några nätter sedan.

 

 Aiden
 
 
 
Area
 
 
 
Aslan
 
 
 
Julia och Area
 

Under siestan satt jag därför och redigerade bilder och solade, när solen väl var framme vill säja. Eftermiddagspromenaden blev en längre tur ner till en flod jag inte gått till tidigare. Vi gick flera stycken tillsammans med många hundar vilket var härligt.

Nu sitter jag som vanligt, härligt trött med värk i benen efter en lång dag. Snart är det dags att krypa till kojs. Ha det bra!

 

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback