Going home

Konichiwa!
Pappa är inne i receptionen och checkar ut just nu, vi ska åka hem. Det har verkligen varit jättehärligt att komma iväg med husvagnen, men inget varar för evigt. (^_-)

Efter att ha varit på Överby igår åkte vi och kollade på Trollhättans kanaler och slussar. Det var vackert och härligt väder vilket gjorde att jag inte hade en tanke på mobilen (som är min ända uppkoppling när vi är iväg). Även sen på kvällen när vi kom hem så la jag undan mobilen och bara mös tillsammans med familjen. (^ ^)

Men nu säjer vi hejdå till Ursand camping och åker hem mot orust igen.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Bella och Becca

Gillar du Selena Gomez? Gå isåfall in på vår blogg om Selena Gomez! <3 http://justselenagomezz.blogg.se



Gillar du bella eller zendaya från shake it up? Gå isåfall in på vår blogg om Zendaya Coleman och Bella Thornê! <3 http://bellazendayaforever.blogg.se



Gå gärna in på våra bloggar och skriv gärna en kommentar! :D <3

2012-05-19 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback