Fotograf

Hej!
Vilket underbart väder det blev tillslut. Efter att ha regnat från och till under dagen så skiner nu solen. (^_^) Det har egentligen inte gjort oss så mycket eftersom vi har varit på Överby och handlat.

Vi behövde lite mat för grillningen vi håller på med nu och passade då även på att titta i lite andra affärer. Det blev en klänning till skolavslutningen och lite saker till Keyla för mig. Riktigt nöjd, men ni får inte se den fören skolavslutningen. (^_-)

Nu har vi precis varit ute på en härlig promenad med hundarna, hela familjen. Jag tog med både systemkameran och mobil kameran (eftersom jag bloggar via mobilen, har ingen dator med mig, så får jag ju ta bilderna till bloggen med mobilen). Det blev endel rätt bra bilder och det var roligt att leka lite med olika ljus. (^ ^)


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback