Life in Pictures

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag har inte glömt bort bloggen. Jag har tagit bilder som jag brukar och tänkt skriva, men det har inte blivit av. Jag har jobbat mycket och annars haft saker inplanerade när jag varit ledig. Så jag tänkte bara visa lite bilder nu av vad som hänt den senaste tiden. (๑^ں^๑)
 
 
 
Den 6 April var jag på Vegovision, vilket var super kul. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kom hem med lite smått och gott kan man säga, hihi!
 
 
 
 
 
 
Jag har träffat Vanessa och lilla Johanna fler gånger. 
 
 
 
 
 
 
 
Hemma på Orust har Smulan har fått två små kattungar. 
 
 
Jag har hunnit hälsa på dem två gånger än så länge. De är så söta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så var vi framme till vad jag gjorde igår. Jag var på Comic Con som är i Göteborg!!! (*^▽^*) Det var jätteroligt att strosa runt och titta på allt. Min nya klänning jag beställt från Princess Rags dök upp dagen innan, vilket var perfekt. Jag älskar den! (๑๑) Jag fick också min Dustin (från Stranger Things) Funko Pop Figur signerad av Gaten Matarazzo som var där. Han verkar som en så härlig kille, det var många gånger han fick oss att skratta under Q&A. 
 
 
 
Make it Pink, Make it Blue
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag skulle jag gått på Comic Con igen, men kände att igår räckte för min del. Det var mindre än Comic Con i Stockholm så en dag räckte gott och väl. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har istället tagit det lugnt och haft en lång skype-date med mitt hjärta.  Vi väntar fortfarande på svar om hans visum från migrationsverket. Tyvärr har vi ännu inte hört något. Men vi kämpar på, även om det är tufft och jag ofta kämpar med tårarna. Förhoppningsvis dröjer det inte länge nu innan vi är tillsammans igen. Allt kommer vara värt det i slutändan, han är en del av mig och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. 
 
 
Nu ska jag gå och börja med middagen.
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback