Work, Work, Work

Hej på er!
Jag har jobbat på i fem dagar och har idag en dag ledigt. Det känns skönt, även om det är roligt att jobba så behöver man få ledigt också. I helgen gick det många Hagabullar, vilket inte är konstigt då de är så goda! Vi har haft fullt upp och jag känner att jag lär mig mer och mer. Jag kan fixa nästan alla maträtter på beställning nu och vet hur man gör mackorna på morgonen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är är roligt eftersom jag mitt mål är att klara allt utan att behöva fråga. 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
Idag är jag som sagt ledig vilket känns välbehövt. Jag började med att skypa med mitt hjärta på morgonen vilket kändes så bra! Jag saknar honom varje dag och kan knappt vänta tills vi ses igen, att få känna hans armar runt mig och hans doft. Det är hemma. ❤ Sen har jag satt på en tvätt som jag senare hängde upp eller la i torktummlaren. Jag gjorde även en ny omgång granola då den nästan var slut. Resten av dagen har jag försökt ta det lugnt och vila. Mamma och jag åkte till affären en sväng på eftermiddagen så jag kunde köpa några små saker. 
 
 
 
En trött Tuffsan efter morgonen promenad.
 
 
 
 
Nu är det snart dags för middag, sen ska jag inte göra mer idag då det är min ända lediga dag denna veckan. Jag kommer jobba 6 dagar, vilket jag tackat ja till innan de schemalagde mig. (◠‿◠) September månad har jag sagt till mig själv att jag får lov att jobba på, men sen får jag försöka stoppa mig själv i oktober och inte jobba mer än heltid. Jag tycker det är roligt och tackar gärna ja till mer än vad jag borde ibland, men just nu behöver jag det och känner att jag klarar av det. (✿◠‿◠) Förhoppningsvis får jag snart napp på en lägenhet också, jag håller stenkoll på annonser varje dag för att kunna ansöka så fort som möjligt då något intressant dyker upp. Det hade varit skönt att slippa pendla. Men jag trivs som sagt jättebra på jobbet och är glad att det var där jag hamnade. 
 
 
Hoppas ni får en bra vecka!
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback